Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátom barátja

Ha tudtam volna, hogy ez lesz a malac sms-ekből, az ártatlannak vélt flörtölgetésből a pasim barátjával... Lehet, hogy akkor sem tettem volna másképp?
Jó néhány hónapja évődtünk már egymással párjaink tudta nélkül, minden találkozásunkkor izzott a levegő, bele sem mertem gondolni, mi történne, ha kettesben maradnánk. Ezzel a gondolattal sokszor eljátszottam, de szégyenkezve magam előtt, mindig bűntudat tört rám és elhessegettem az izgató ábrándokat.

Egyszer azonban hívott, átjön hozzánk, mert... és itt egy elég esetlen indok következett, amire nem nagyon emlékszem, mert amint meghallottam a hangját elöntött a forróság, képtelen voltam koncentrálni a szavaira. Később pánikba estem, mert tudtam, éreztem, hogy meg fog történni az, amiről hónapok óta sms-ben, e-mailben fantáziálunk. De az eszem és a szívem nem akarta, viszont testem minderre fittyet hányva önálló életet kezdett élni.

Ahogy beengedtem az ajtón, rögtön egymásnak estünk: csókolt, ahol ért, szorított magához, hámozott ki a ruhámból. Az eszemre hallgatva tiltakoztam, kértem, hagyja abba, menjen el, de testem nem támasztotta alá a szavaimat. Hagytam, hogy megszabadítson az utolsó ruhadaraboktól is. Ő csak épp a farmerját tolta le, meglepődtem ágaskodó férfiasságán, kicsit megijedtem a méretétől, tudtam, fájni fog.

Érkezésétől számítva másfél percnél több nem telhetett el, mikor a folyosón álló szék támlájának döntött és egy erőteljes mozdulattal hátulról tövig belémhatolt. Egyik ujja ugyanezzel a lendülettel az ánuszomba csúszott, nagy tempóban elkezdett dugni, néha a melleimbe markolt vagy a csípőmnél fogva igyekezett minél jobban magára húzni. A kezdeti fájdalom lassan mérséklődött, de a kellemes érzés elmaradt. Szerencsére hamar elélvezett egy nagy ordítás közepette. Meglepetten vette észre, hogy akciója nálam nem érte el a kívánt hatást. Ettől zavarba jött, majd ezen túljutva hozzám lépett, két tenyere közé fogta az arcomat, nagyon lágyan, nagyon kedvesen cirógatni kezdte szájával az ajkaimat, melyek önkéntelenül is megnyíltak nyelve előtt, melynek forrósága engem is forrósággal töltött el.

Lágy, bensőséges csókban forrottunk össze, majd arcom minden négyzetcentiméterére puszit lehelt, nyakamat pedig izgató csókokkal borította el. Szorítottam magamhoz, borzoltam a haját, végigsimítottam mellkasán, ingét kigombolatlanul tűrtem fel és vettem le róla. Ekkor felkapott, a kanapén kötöttünk ki a nappaliban. A korábban tapasztalt durvaság helyett végtelen gyengédséget kaptam: finoman simizett, csókolt mindenhol. Keze és szája érintése nyomán felizzott a bőröm. Melleimet lágyan összenyomva, felváltva csókolgatta azokat, megkeményedett bimbóimat átszellemült arccal nyalogatta, szívogatta én csak sóhajtozni tudtam a gyönyörtől, majd aprót sikkantottam egy hirtelen jött orgazmustól.

Ezt követően szája lejjebb vándorolt a testemen, én szinte elaléltan csak sóhajtoztam, nyögdécseltem, hagytam hogy kényeztessen. Mikor a hasam alját csókolgatta, a testem hullámozni kezdett, megemeltem kissé a csípőmet, de az egyértelmű kérést figyelmen kívül hagyva, ő átsiklott az ölem felett és combom belső részén folytatta nyelvével a dédelgetést. Az őrjítően lassú mozdulatok után hirtelen, kissé erőteljesen a gáttól a csiklómig egy nyelvcsapással belémnyalt. Akkorát élveztem, mint addig még soha: azt hiszem felkiáltottam, hirtelen felültem, majd hátra is hanyatlottam és jó ideig csak levegő után tudtam kapkodni. Az ő folyamatos simogatása mellett kipihegtem magam, de ekkor újabb roham következett: fejét a lábaim közé merítve csókolgatta, szívogatta nagyajkaimat, őrjítő vágyat korbácsolva bennem fel. Majd nyelvével beljebb furakodva elkezdett lefetyelni bennem, majd csiklóm izgatásával folytatta, amitől remegni kezdtem.

Csiklóm szívogatása egyre közelebb vitt egy újabb orgazmushoz, mikor éreztem, hogy egy-talán két-ujja könnyedén belémcsusszan lassan és valóságos masszázsban részesít. Ekkor megint elélveztem, de ehhez hasonló orgazmust korábban még nem éltem át: csak a hüvelyemből szétáradó forróságot, zsibbadást éreztem, ami elönti a végtagjaimat, felkúszik a gerincemen és megszűnik a környezetem.

Magamhoz térve csak arra vágytam, hogy magamban érezhessem őt. A legélvezetesebb dolgok egyike, mikor egy kőkemény falloszba lassan beleülök. Ennek érdekében most én vettem őt kezelésbe, az ágaskodó hímtag látványától már alig bírtam magammal, egy mozdulattal megnyaltam a makkot, az oldalát apró nyelvmozgással kényeztettem, majd hirtelen számba vettem a duzzadó péniszt és erőteljesen szopni kezdtem vigyázva, hogy fogaimmal nehogy megsértsem. De ekkor már nagyon akartam őt, akartam hogy belémélvezzen, érezni akartam, ahogy forró magva belémspriccel. Hátradőltem a kanapén, magamra, jobban mondva magamba húztam őt. Lágy csókok közepette lassan mozogni kezdtünk, lábaimmal átkulcsoltam, mikor kissé megemelte a csípőmet és erőteljesebb mozdulatokba kezdett éreztem a már ismerős remegést, rágyorsítottam türelmetlenül a tempóra és egyre hangosabb sikkantások közepette együtt elélveztünk.

Azt a délutánt egymás karjaiban töltöttük.
Ezt követően viszont kerültük egymás társaságát, végül teljesen elhidegültünk, immár fél éve, hogy nem láttam azt, aki addig soha nem tapasztalt élvezetet nyújtott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Egy férfiember álmodozásának tűnik, arról mit szeretne tenni.
Annak megfelel.
mdabrak ·
Kedves Dreamer!

Ez egy nő valós élménye. Első írás.
DREAMER ·
Tévedni nemcsak emberi dolog, szólt a sün és csalódottan lemászott a wc keféről.

:-))

Piros Pille ·
Jó ez, nekem tetszik. És ha jól számoltam, a nőnek jutott négy, a férfinak meg kettő.
A felépítése is hihető. A gyors roham az előszobában:), aztán alaposabban beljebb.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: