Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm egy...

Ébredés után, mint mindig, a szokásos kérdéssel kezdem:
- Mennyi az idő? - kérdezem az ágy melletti ébresztőórától - Tíz óra negyven kettő. Király.
Fejemet föl sem emelve kutatok a felső fiókban heverő távirányítók között, és forma alapján megkeresem a tévéjét. Megtalálva, majd bekapcsolva, a kicsit kisebb mint 1 méteres plazma tévét, fölülök, hogy lássam, van-e valami műsor.
- Ismétlés, sorozat, sorozat, tv shop, híradó, pletyiműsor, sorozat - kapcsolgatom a tévét, majd miután nem találok semmit kikapcsolom.
Visszarakva az irányítót, most a hifijét keresem, immár szemmel, ami gyorsabb találatot is eredményez. Kikeresve a kedvenc számom, feltekerem a hangerőt, majd felkelek, és lég gitározva indulok el a konyha felé.
A konyha asztalon a szokásos cetli: "Forgatáson vagyok, délután jövök. sok puszi" és a szívecske, természetesen a szöveg angolul írva. Milyen sokáig gondoltam a shooting-ot lövészetnek, mire a sokadik után megtanultam, hogy a shooting ebben az esetben bizony forgatást jelent. Elmosolyodva rakom le a cetlit, majd a hűtőből elővéve a tegnapi pizza maradékot, és némi tejet elindulok a gép felé. Mindig meglepődök, hogy milyen kurva nagy ez a hűtő. Beleférnék kétszer...
Egy pizza szeletet sikerült elfogyasztanom mire feláll a rendszer. Jöhet a napi rutin, email, facebook, kis szar netes játékok végig nézése. Nem sokkal később egyik régi haverom csörget meg skype-n, akivel elég rég beszéltünk.
- Nah előkerültél, dög? - kérdezem mosolyogva
- Elő hát, annyi dolgom volt, nem tudod elképzelni se! - szól Feri haverom, és már a hangjától jó kedvem lesz - Jövő hónap végén megyek haza, akkor össze kéne futni!
- Kicsit nehéz lesz cimborám.
- Jah tényleg, amcsiban vagy. Nah mesélj dög, milyen ott a sorod?
- Először te cimbi, hogy mért tűntél el!
Feri cimbi hosszasan ecseteli, hogy miket intézett, mik jöttek közbe, milyen fordulatokat vett az élete.
- Szóval már nincs adósság, a főnök se baszogat, jövőhéten már a markomban van a kocsim kulcsa, egy hónap múlva meg megyünk haza a barátnőmmel, és nyaralunk. - összegezte a dolgokat Feri, és nagyon boldog volt a hangja
- Tiszta szívből gratulálok öregem! - én is boldog voltam, és örültem, hogy végre neki is jól alakulnak a dolgok. Ennyi megpróbáltatás után megérdemelte.
- Nah és veled mi újság dög? - kérdezi vissza Feri vidáman.
- Hát nem fordulatmentes a történetem, annyi szent - kezdek neki, miközben másik zenét keresek. Hosszasan mesélem, és ecsetelem, mi történt.
- Az komoly lehetett! - szól nevetve Feri
- Hát igen, így ért véget a futballista karrierem. Most már én is nevetek rajta. - nevetek én is
- Aztán hívott más csapat, hogy kint maradtál?
- Áááá összejöttem egy csajjal, aztán most ő tart el - válaszolok, kitörő nevetéssel, amit már régóta tartok vissza
- Beszarok haver! - röhög Feri is - Komolyan egy csaj tart el?
Hosszasan nevettünk ezen. Meséltem neki, a barátnőmről, Rachel-ről, hogy néz ki, hány éves ilyenek. Végül, a kényes részre is rátértünk.
- Nah és mit dolgozik, hogy el tud tartani egy ilyen lusta dögöt, mint te?
- Mondjuk úgy, hogy színésznő - mondom mosolyogva. Nem akartam konkrétan kimondani, rá akartam vezetni.
- Mi az, hogy "mondjuk úgy, hogy színésznő"? - értetlenkedik Feri
Kicsit még jobban rávezettem, amikor fölgyulladt neki a villany. Rákérdez, én meg nevetek. Ő nem hiszi el. Bizonyítgatom, küldök neki nem egy közös képet, még mindig nem hiszi el.
- Photoshop-al én is bármikor csinálok ilyet!
Végül, sok-sok eskütétel közepette, meggyőztem.
- Nem hiszem el basszus, hogy ezt a csajt húzogatod...
- A járunk szebb szó. - javítom ki
- De hogy tudsz egy ilyen szájat megcsókolni, amivel...
- Mert nyilván nem mos fogat, meg nem fürdik le - ironizálok, vigyorogva
- Jó, persze, de akkor is. - kis szünet - Most otthon van?
- Áh, ha itthon lenne nem beszélhetnék magyarul - nevetek - Zavarja, hogy egy szót nem ért abból amit vakerálok.
- Nah, le vagy tiltva, a szép magyar beszédről? - nevet ő is
- Arról nem szól a fáma, hogy amikor ő belejön a beszédbe, és nem figyel, én sem értem nagyon az ő texasi tájszólását...
- Oszt nem tanítod őt, a szép nyelvünkre?
- Pár szót már tud - mondom, majd felsorolok pár példát.
- Hát elég konkrét témakörben oktatod - nevet
- Elsőre ezek érdekelték - mosolygok
- Milyen meglepő - nevet Feri - Most is dolgozik?
- Jaja, forgatáson van, délután jön, addig kéne valami hasznosat csinálnom - nézek körül
- Takarítgatni, főzni, mosni, rendet rakni, mire hazaér a ház asszonya, minden rendben legyen? - tör ki Feriből ismét a nevetés
- Áááá. A főzés még oké, vagy én főzök, vagy rendelünk, vagy néha ő. Rendet rakni nem kell, hála istennek, baromi rendetlen.
- Legalább egy valamihez ért - célozgat Feri, én pedig nagyban helyeselek - Te, hadd kérdezzem meg. A magánéletben gondolom nem úgy csinálja mint a filmekben
- Áh. Ugyan olyan, mint egy barátnő, csak nagyon tudja, hogy mit hogy kell. Nem játssza meg magát, őszintén csinálja - ezt Feri nem nagyon akarja elhinni, de én túllépek rajta
- Hadd kérdezzem még meg, észben milyen a lány?
- Hogy fogalmazzam meg? Tanulatlan, de élet tapasztalt. Szóval, amin én is pozitívan csalódtam, hogy nem az az üresfejű, mint akinek gondoltam volna, sz'al tök jól el lehet vele beszélgetni.
- Gondolom, hogy főleg beszélgettek! - nevetett Feri, célozgatva
- Hát azért nem lehet 24/7 kamatyolni. Egy-egy forgatás után úgyis napokig pihi van.
- Azok az ínségesebb idők, mi?
- Hát igen, de megszokta, hogy én sokszor vagyok "merev", és ha olyankor neki nincs kedve akkor elintéz, vagy ha nagyon nincs kedve, akkor elintézem magamnak.
- Jaja, vágom. - ismét egy kis szünet következik - Visszatérve, akkor miben merül ki a "hasznos" fogalma? - tér vissza
- Kondi, bevásárlás, avagy valami munka keresés. Továbbá kitisztítani a hörcsögöt, a macskával foglalkozni, ilyenek.
- Nah szegény dolgos ember megszakad a lift szerelésben, míg más otthon veri a... - játssza el Feri a sértődöttet, majd ismét nevet.
- Azért ne tudd meg, hogy amikor ilyen partikra megyünk, mennyi üresfejű kondimajommal kell beszélgetnem. Szinte fáj.
Még hosszasan beszélgetünk, végül ezzel telt el a nap. Miután kinyomtuk a hívást jó érzés fogott el, hogy végre ismét beszélgethettem valakivel magyarul. Sokszor hónapok telnek  el anélkül, hogy magyarul beszélgethetnék.
A maradék időmben rendeltem, kínai kaját, közben munka után nézelődtem, majd maradt még annyi időm, hogy lemenjek a kondiba. Utána mire hazaértem, már Rachel is otthon volt.
Folytatások
3340
Rachel munkájához nélkülözhetetlenek a partyk. És még kihagyni sem tudom...
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Andreas69 ·
Bevezetésnek jó lenne, bár annak is hosszú. Nem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: