Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Baker Család

Egy álmos kis kertvárosban járunk, fél hét előtt pár perccel. A Rottenbiller utcában. Ebben a kis utcában van a Baker család otthona. Nagy emeletes ház 3 szobával 2 fürdővel és 2 WC-vel. A ház előtt egy új ezüst A4-es áll, gazdája kedvence. Bakerék még alszanak. A család Morgan és Diane, a lányuk Zóé és a fiúk Sam. Morgan egy gyárban középvezető 47 éves vigyázz magára. Felesége Diane 44 éves, karcsú, hosszú göndör hajú nő. A természet nagy körte melleket adott neki. Zoé 24 éves végzős a főiskolán ahol épp tanárnak tanul nagyon jó eredménnyel. Édesanyának fiatalabb kiadása csak, kicsit kisebb méretekkel. A fiú Sam 15 éves középiskolába jár nem túl fényes eredménnyel.
És ebben a pillanatban megszólalnak az ébresztő órák. Fél 7 van. Zoé a leggyorsabb siet hogy az emeleti fürdőt szerezhesse meg, öccse még lustálkodik kicsit de ő is követi nem sokára mosdás öltözködés. A hálóban közben Morgan kinyomja az ébresztőt és még lustálkodik egy kicsit. Ezzel viszont Diane nem ért egyet és bebújva a paplan alá hitvese férfiasságát kezdi cirógatni, aminek persze rögtön van hatása. Morgan még aludna, egy kicsit,  Diane hogy nyomatékosítsa, akaratát a paplan alatt szájába is veszi a már meredező nagy péniszt ami ettől csak tovább nő és keményedik. Így adja Morgan tudtára hogy nincs választása. Morgan fásultan fordul felesége felé aki rögtön ráfarol a már kemény péniszre és tövig vezeti magában. Majd férje karjába bújik aki egyik kezét átdugva a mellét markolja míg másikkal a derekát szorítja. Lassú játék kezdődik a két ember közt ami néha gyorsul néha lassul. De Morgan már nem a régi és nem is szereti ezt a pozitúrát különösebben ám felesége imádja. Érzi Diane is hogy férje érdeklődése lankad, így egy apró orgazmus után, kihúzza magából a még félig kemény péniszt és szájával fejezi be. Nem ez Diane vágya de tudja hogy férjét reggel csak így tudja a csúcsra juttatni. A hatás nem is késik rövid de kemény szopás után kedvese a szájába lövi a reggeli adagot. Ezután összebújnak és még egy kicsit együtt lustálkodnak, míg az ébresztő újra meg nem szólal, de már 7 órakor. Tovább már nem lehet lustálkodni Morgan is a fürdőbe megy készülődni, míg felesége odalent reggelit csinál. 15 perccel később már mind együtt ülnek az asztalnál. Látszatra mindenki jó kedvű mosolyogós és vidám. Diane kedvesen mosolyog gyermekeire de belül mardossa a csalódottság és a kielégületlenség. Nem ez az első alkalom hogy kénytelen ennyivel beérni de nincs mit tenni. Pedig teste és szelleme is ennél jóval többet akar. Legszívesebben most is az ágyban lenne hitvesével és az egykor nagy és kemény farkán lovagolna, mint réges-régen. De megváltoztak az idők. Morgan gondterhelt. Munkahelyi gondok nyomják a lelkét. Szeretettel néz kedvesére aki épp egy adag ételt vesz a szájába. Szereti őt,mindennél jobban ahogy a családját is de az idő felette is el járt. Felesége már nem az a nő aki egykor volt, már nem képes felizgatni vagy rávenni őt hogy vele töltse a napot az ágyban. Tudja mi a baj, bár nehezen ismeri be magának. Felesége megöregedett, és számára már közel sem annyira vonzó mint egykor volt. Zoé csendesen eszik ő az egyetlen aki valóban jó kedvű az asztalnál.  Ma lesz az első gyakorlati napja és már alig várja. Végre azok közt a fiúk közt lehet majd akikről oly régóta álmodozik. Volt már korábban kalandja fiúkkal de csak a maga korosztályából, ám a tizenéves fiúk a kedvencei és imádottjai, és ma végre köztük járhat. Sam se jó kedvű ma dolgozatot kell írnia a matematikából és ha nem sikerül neki akkor pótvizsgáznia kell ami a szülei nem bocsátanának meg. Ráadásul hogy a gondjai még nagyobbak legyenek mindehhez megkapta az iskola legszigorúbb és legkeményebb tanárnőjét aki nem kíméli a gyengéket. Lassan elfogy a reggeli és mindenki elindul. Apa dolgozni a gyerekek iskolába. Csak Diane marad otthon egyedül. Kedves búcsúzkodás, ölelgetés hitvesi csók mi egymás. Fél 8-kor indul az Audi motorja és halk búgással elindul a 3 utassal a cél felé. Diane az ajtóban várja míg a kocsi eltűnik a sarkon. Azután bemegy és becsukja az ajtót. Morgan rálép a gázra és háromnegyedre már ki is szórta a gyerekeket az iskoláiknál. 55-kor húzza le a kártyáját, és 8-kor már az íróasztala mögött ül. Zoé a fősulin találkozik tanárával és konzulensével hogy elinduljanak, a kiválasztott iskola felé ahol reggel 9-re várják őket. Sam is eljutott az iskolába és most már a padban várja hogy elkezdődjön a nap. Egész úton azon imádkozott hogy valami történjen defekt karambol vagy dögöljön be a motor de hiába. Most barátjával megbeszélték a nap fontosabb dolgait és híreit miközben a kávégépből vettek egy-egy kávét és most a padban ülve lassan kortyolgatják és viccelődnek padtársaikkal. Sam igyekszik mosolyogni de lelkében már régen elfutott volna vagy be se jött volna, de nem lehetett. Így indul egy átlagos nap Bakeréknél, ám azt még egyikük se sejti hogy ez a nap más lesz mint a többi. Mire a nap lenyugszik életükben fontos visszavonhatatlan változások fognak történni.


Vége
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Mutasd meg a tanárodnak, mert tele van hibával! :innocent:

carramba ·
Sok.
1 rész is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: