Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A 3 kifli.

 
  Éva, a tizenkét éves kislány vásárolt három kiflit. Boldogan futott haza, otthon a konyhában az anyát vérbe fagyva találta a nemrég lerakott új járólapon. Az anya nem mozdult. 
Éva fogta a nejlon szatyrát és benne a három kiflit. A kiflikből egy keresztet formázott és az anya arca fölé tartotta. A halott messze nézett. Mozdulatlan szemekkel. 
- Anyu! A kiflik nevében ébredj fel! - Szerettem a kifliket- mondta az anya. 
- Anyu! Ki bántott téged? 
- Egy démon. 
- És miért? 
- Mert azt akarta, hogy ébressz fel a három kiflivel.
- Nincs szabad akaratunk, anya? - kérdezte Éva. 
- Egy dologban dönthetünk, lányom. 
- Miben? 
- Abban, hogy melyik boltban vesszük meg a kifliket.
 
Hasonló történetek
7473
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
6498
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tamas2 ·
ez a történet a démonról szól. a démon akarta, hogy a kislány a három kiflivel ébressze fel az anyát. nekünk annyi beleszólásunk van ebbe, hogy eldönthetjük, hogy melyik boltban vesszük meg a kifliket.

kamilla10 ·
A pontozást nem kell komolyan venni. Errefelé ez csak fogyatékosok játszótere. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: