Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

4 hét

Szüleimmel megbeszéltük, hogy mivel jól sikerült a vizsgám, elmegyünk kirándulni 7 napra, de aztán csatlakozott hozzánk egy hívatlan vendég, pontosabban az öcsém hülye haverja, aki mindig kínos helyzetbe tud hozni korához képest.
19 éves létemre mindig okosan döntök, semmit nem hamarkodom el. Az indulás reggelén felkeltem 5-kor, hogy mindent el tudjak rendezni magam körül, és össze tudjak csomagolni.
Elővettem a bőröndömet, amibe betettem a fürdőruhámat, szoknyámat, és még pár dolgot.
Fél óra készülődés után a bőröndöm összeraktam, majd mikor elindultam a fürdőszoba felé öcsém haverja megjelent előttem.
- Mit akarsz Áron? - Így hívták, Áron ugyan annyi idős volt, mint az öcsém, de sokkal idegesítőbb, mint ő.
Áron mosolyogva odalépett elém.
- Menjünk be. - Kezével kinyitotta a fürdőszoba ajtót, nyeltem egyet majd beléptünk. Ahogy letekintettem, hallottam, ahogy becsukódik az ajtó, Áronra tekintettem.
- Mit akarsz? - kérdeztem rá komoly arccal, ekkor elővette farkát, ami már a szemnek is sok volt.




~ Ez nem is fasz, ez egy ormány ~ jegyzetem meg magamban döbbenve.




Áron mosolyogva odalépett elém kezemet megfogta, és ráhelyezte szerszámomra.
- Tudom, hogy akarod - mondta ki halkan.




Vörös arccal bólintottam, szemeimet nem bírtam levenni szerszámáról. Tudtam, hogy mosolyog.
- Akkor most vetkőzzél le meztelenre!
Levettem kezemet a farkáról, majd felhúztam a pizsama pólómat, és ledobtam a földre, szemével szinte olyan volt, mintha felfalna. Majd amikor le akartam tolni a nadrágomat, ekkor odajött, kezét középre tette. Teljesen zavarba jöttem.
- Ejnye... nedvesedsz - szólalt fel izgalommal telt hangon.
Tudtam, hogy igaza van, hiszen már csak attól felizgultam, hogy csak megfogtam szerszámát.
- Igen.
- Rendben van... térdeljél le. - Parancsolt rám, nem tudom miért engedelmeskedtem neki.
Letérdeltem elé, kezébe vette szerszámát és makkját az arcomhoz nyomkodta.
- Szopjál le. - Kinyitottam egy kicsit a számat, ahogy odaillesztette nyelvem hozzáért makkjához.
- Vedd be teljesen!
Elkezdtem bekapni, ahogy kitöltötte a számat szerszáma egyre jobban izgultam fel.
Kezét fejemre tette, szépen lassan szoptam le, amikor is rányomta teljesen a fejemet.




- MMMMMM!
A fele szerszáma befért a számba, éreztem, ahogy farka lecsúszott a torkomba.
Szemem is fent akadt, ahogy csak arra koncentráltam, hogy Áron nagy farka tölti ki kis számat.
Mozgatni kezdte csípőjét, teljesen megszédített, ahogy számat elkezdte megbaszni.




Miközben mozgott másik kezét is fejemre tette, egyre vadabban csinálta. Minden nyálam összekeveredett, majd hírtelen kivette a számból. Kapkodni kezdtem a levegő után. Megsimogatta arcomat.




- Ennyire szereted, ha szájba basznak? - Erkölcstelen kérdése ellenére, élveztem, hogy ilyen módon érezhettem magamban szerszámát.
Bólintottam, bugyim addigra már teljesen elázott.




- Kérlek... teljesen felizgultam - vallottam be az igaz tényt.
Áron ekkor letérdelt elém.
- Fordulj meg, és nyomd ki a segged.
Azt tettem, amit kért, meleg kezeivel lehúzta a nadrágomat vele együtt átázott bugyimat is. Ahogy kezeimmel támaszkodtam a csempén, kezeit fenekemre tette.
- Milyen nedves is vagy már... ez ellen tennem kell.
Feltérdelt mögém, majd kezébe vette szerszámát, éreztem, ahogy az ajkakhoz nyomkodja makkját.
- Most megbaszlak.




Felkaptam a fejem erre teljesen.




- Ne... ezt nem fogja elviselni a puncim - szólaltam, remegve.
- Ne szóljál be!
Ekkor ujjai közé fogta csiklómat, és erősen megtekerte.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHH!
Hatalmas gyönyört átélve kezeim remegni kezdtek, és elfeküdtem. Számon folyt ki lassan a nyál, amikor is odaillesztette szerszámát.
Mohó hangon felszólalt.
- Milyen rég is volt ez már. - Ekkor hírtelen az egész farkával felnyársalt engemet.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁH!
Tekintetem a plafonra szegeződött, ahogy a puncimba hatoló szerszám teljesen kitágítja a bejáratot.
Lüktető puncim próbált hozzászokni, amikor is Áron kezeivel megfogta a karomat és felhúzott engemet.




- AAARGGGHHHH!
Ekkor teljesen bennem volt szerszáma, éreztem, ahogy szerszáma elér a legbeljebbi pontokat is. Szemem fent akadva nem bírtam megszólalni. Közel hajolt a fülemhez, halkan sugdosni kezdett.




- Érzed... ahogy makkom eléri a méhszájadat?
Halkan feleltem.
- Igen.
Ekkor elkezdett vadul mozogni.
- AAAAAHHHHH!
Ahogy döfés sorozatot leadta, éreztem, hogy a méhem kicsi szájába nyomulódik makkja. Testem teljesen elernyedt, ahogy ostromló szerszámával gyalázza agyon testem kicsi lyukát. Elengedve karomat előre dőltem, kézfejemmel próbáltam megtartani testemet, amikor is hozzám simult.
- AHHHH! Megfognak így hallani - szólaltam nyögés közben.
- Nem is baj... tudják csak meg mekkora egy faszimádó lányuk van!
- De én... ezt nem akarom, hogy megtudják!
Elkezdett durvább lökéseket leadni.
- AAAAAHHHHH!
Nyögéseimtől zengett az egész fürdő szoba, amikor is felegyenesedett, és úgy folytatta tovább.
- Valld be... élvezed, amikor kínos szituációban baszlak meg téged.
- Igen! - vallottam be sikítva.
Agyamra már addigra lila köd borult.
Ahogy egyre jobban törte be puncimat, már szinte csattogott a farka nedvtől elázott puncimtól.
- HAMAROSAN... HAMAROSAN ELÉLVEZEK! – sikítottam.
Ekkor belehúzott, Eldőlve sikítottam az élvezettől.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHH!
Testem minden pontja összerándult.
- Ugh... nem bírom tovább.... aaaahhhh!




Farka remegni kezdett, éreztem, ahogy tölti meg puncimat forró folyékony spermával. Olyan áradattal ajándékozott meg, hogy megint elélveztem.
-ÁÁÁÁHHHHHH!
Izzadt testünk ekkor összesimult, halk cuppogás hang jelezte, hogy farka kicsusszant puncimból. Ekkora elterültem a csempén zihálva, lüktető puncival éreztem, hogy végtermék elkezdett kifolyni.
Áronban még volt erő, és odatérdelt fejemhez, nyitott szájamba nyomta farkát, és a maradék cseppek, amik kijöttek, odafolytak.
- Nagyon jó... szép napok lesznek itt.
Ekkor tudatosult bennem hogy az elkövetkező napokban... nem fogok ruhát váltani gyakran.




Ő felöltözött és kiment, én még egy kis ideig ki voltam ütve, majd én is felálltam, felöltöztem, és kimentem úgy téve, mintha nem történt volna semmi. Kezembe vettem bőröndömet, és lementem a nappaliba, ahol öcsi mosolyogva odajött és a fenekemre ütött.
- Jól aludtál? - Csapott rá.
Rettenetesen fájt.
- Au... öcsi higgadj le - förmedtem rá.
Erre csak bólintott.




30 perc után végül elindultunk, Áron ült mellettem, akin csak egy izom póló volt és egy rövidnadrág. Rajtam viszont egy szoknya, amit még anya nekem vart régen.
Anyám ekkor rá kérdezett.
- Áron, kivel szeretnél majd aludni?
Öcsi rögtön izgatott lett.
- Anya, hadd aludjon velem!
Áron ekkor felszólalt.
- Ne tessék ebből problémát csinálni, majd alszunk mi így hárman együtt.
Rögtön felkaptam a fejemet.
- Micsoda? - kérdeztem rá meglepődve.
Anya hátra fordult és mosolygott.
- Miért kislányom... így legalább nem egyedül leszel abban a hatalmas szobában, és úgy is ott van még két felesleges ágy.
Félre tekintettem, ahogy anyámat hallgattam, Áron ekkor mosolyogva elővette a telefonját. Lopva oda pillantottam, de nem akartam udvariatlan lenni, így nem figyeltem mit ír, később odanyújtotta a telefonját. Elvettem tőle és döbbenve olvastam mit írt le.
Ahogy olvastam, még a lélegzetem is elállt.
Mikorra végére értem az olvasásnak, visszaadtam, éreztem, hogy a puncim megint elkezdett bizseregni.




Ahogy haladtunk elkezdett kiürülni a tank, ezért megálltunk a legközelebbi benzinkútnál. Áron kipattant rögtön.
- Elmegyek mosdóba.
Eszembe jutott mit is írt nekem.
- Én is elmegyek mosdóba.
Mindketten elindult a WC felé, amikor már takarásban voltunk, Áron a szoknyám alá nyúlt, kezét a bugyimba tette rögtön. Azonnal megtalálta a megduzzadt csiklómat.
- Hééé... muszáj Áron? - kérdeztem ellenkezve, de ekkor megcsavarta a csiklómat erősen.
- Ahhh...
Elkezdte nyalogatni a nyakamat, majd válaszolt.
- Igen... szeretném betörni az ellenkezésedet, ezért azt fogod tenni, amit én mondok, világos?... vagy elmondjam anyukádnak mekkora is egy szajha vagy.
Letekintettem, és tudtam, hogy más megoldás nincsen.
- Jó.
Nekidöntött a falnak, majd letolta a nadrágját, körülnéztem, hogy jön-e valaki, de a magas fák miatt nem láthattak be a benzinkútra.
- Nyomd ki a csípőd.
Megtettem, amit parancsolt, majd egy nyomással az egész szerszámát belém nyomta.
- AHHH! - sikkantottam fel hangosan, ekkor kezét gyorsan a számra tette, majd elkezdett megbaszni.




Egyre jobban izgultam fel, ahogy arra gondoltam, hogy megláthatnak... vagy anyám meglát engem erotikus pillanatomban, egyre mélyebbre döfte belém szerszámját, amikor is megcsókolt engemet, szorgos lélegzésünk egymás arcára csapódtak.
Ami jobban belelkesítette, egyre vadabbul mozgott, majd anyám hangját hallottam meg.
- Siessetek, indulunk.
Áron nem kímélve rákapcsolt, ami meg is hozta a várva vár orgazmust.
- MMMMMMRRRRRRR!
Szemeim fent akadtak, ahogy éreztem, hogy megint megtölt spermával.
Lábaim remegni kezdtek, szívverésem felgyorsult, amint végzett kivette belőlem szerszámát, és én abban a pillanatban összerogytam. Hangosan zihálva éreztem, hogy terméke folyik ki lüktető puncimból, amitől eléveztem.
- AAAAHH!
Áron felöltözött, majd karomnál fogva felhúzott és szájon csókolt.
Ahogy nyelvünk találkozott a számban, tudtam, hogy ez még csak bemelegítő kör volt. Nyál csík jött létre, ahogy ajkunk és nyelvünk távolodtak, majd elővett egy üvegcsét a zsebéből, abból kivett egy pirulát.
- Ezt vedd be!
Nyitott szájamba tette a tablettát, én meg lenyeltem.
Pár perc után rendbe tettem magam, majd elindult visszafelé.




Kipirult arccal beültem a kocsiba, anyámnak feltűnt, hogy ki voltam vörösödve.
- Jól vagy kislányom? - kérdezett rá komoly arccal.
Rögtön kicsit mosolyogtam.
- Persze anya... csak megfogott a nap.
- Ja értem.




Folytatás jön!

Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: