Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

2134 (1.) Új börtön

A nevem...Fred Jackson. 2110-ben születtem. Élhető körülményt sosem láttam. Célom egy jobb élet kezdése és a régi elfelejtése. Egy hajóban születtem a galaxisunktól távol. Az emberek ott már nem tudtak egy bolygón sem élhető körülményeket létrehozni. Több mint 30 éve tengődünk egy ismeretlen galaxisban. Már lassan megőrülök a bezártságtól, az állandó mesterséges területtől. Szeretném, ha végre letelepednénk. Csak egy a gond...
Egy rab vagyok...

2134-et írunk. Fogalmam sincs a tegnapi napról. Mit csináltam? Felnyitottam a szemem és a szürke színű vasplafont láttam. Túl tiszta volt. Nem olyan volt, mint az én szobám. Oldalra fordítottam a fejem. Rácsokat láttam. Most már felugrottam és elfogott a pánik. A rácsot rángattam miközben azt ordítottam:
-Engedjenek ki! Valaki!!
-Ne ordítozz már az istenit.- hallatszott mögöttem egy sejtelmes hang.
Hátrafordultam. Egy szakállas átlag súlyú és öltözetű férfi ült a sarokban és engem nézett. Én nem értettem már semmit. Hol vagyok?
-Te meg ki vagy?- kérdeztem miközben remegtem.
-Itt hagytak minket...átverés volt.- dadogta könnyeivel küszködve a fickó.
-Tessék?- vontam fel a szemöldökömet.
-A nagynevű embertársaink. Itt hagytak ezen a kibaszott hajón!!- állt fel mérgében a férfi és belerúgott a falba.
-Ez egy másik hajó.- pánikomban nem tudtam már semmi értelmeset kérdezni.
-Ez csak egy pótbörtön.- mondta tovább, miközben maga elé nézett.
-Nem is hallottam még erről a helyről.- fogtam a fejem.
-Úgy gondolkoztak, hogy találtak egy élhető bolygót, de túl erős volt a gravitáció és...és áttettek ide minket azt már nem tudom, hogyan nem vettük észre, de leválasztottak minket.
-Ez szörnyű...ez egy átverés.- járkáltam körbe-körbe, a pánik körbejárta a testemet.-És, hogy jutunk ki?
-Vélhetően sehogy.- mondta.- Ezért kellene meghalnunk, nem lenne szenvedés.
-Egy szót se erről.- intettem le.- Majd kitaláljuk.
Legbelül tudtam, hogy hülyeség, amit beszélek, de csak a pánik beszélt belőlem.
-Jack.- nyújtotta kezét a férfi.
-Fred.- fogtam vele kezet.- És a többiek?
-Szerintem még nem ébredtek fel, de ne is.- nézett körbe Jack.
-Miért?- vontam kérdőre, de még mindig remegett a kezem.
-Ha van egy kis eszed, akkor gondolkozol. Ha felébrednek, kitör a pokol itt.- mondta.
Ránéztem a rácsokra. Zárva volt minden cella. A miénk is.
-Hogy fogunk innen kijutni?- kérdeztem.
-Mindjárt megoldom.- nyúlkált Jack a zsebébe és kihúzott egy fóliát.
-Azt honnan szerezted?- kérdeztem.
-Nem lényeges. Biztos helyről. Ne ez érdekeljen, hanem hogy kijutunk.- tartotta a fóliát az ujjlenyomat-olvasóhoz.
A cellaajtónk kinyílt. Jack kisétált és körbe-körbenézett. Én követtem őt. Jack a kezével csendet intett. Tudta és én is tudtam, hogy nem ébreszthetünk fel senkit. Ezekben a pillanatokban félig bezárva, félig szabadnak éreztem magam. A lépcsőkön sétáltunk felfelé, amíg egy pilótafülke szerű szobába nem értünk. Jack becsukta az ajtót.
-Most már beszélhetsz.- mondta.
-Nem tudok mit, be vagyok szarva.- lihegtem.
-Ugyan minek vagy beszarva. Így is úgy is meghaltunk volna nem? De most legalább nem egy cellában.- mosolygott.
Mosoly szaladt az arcomra. Mindketten csak egymást néztük. Tudtuk, hogy csak a pánikot rejtegetjük. Viszont éreztem, hogy az elmém kezd szétroppanni...
Hasonló történetek
3119
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3261
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: