Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

21. fárasztó, avagy dinamizmus a betűk hatalmáról

Szóval szerencsés számnak szortírozza szám százhuszonegyből százas számot, talán támogatja törekvéseim történetesen talánnyal találgatólag tántorgó támaszom, bízom biztonságos belsőségei bíborságának borzalmában, lehet látatlanságom lapozza leveleim letörtségeinek lehetőségeit, mégis mennyire más módon minősíti mindenki magát magányában, keresi kortalan korlátainak korlátolt kegyvesztett kedveseit, holott háborog holmi hülyeség helyett, hogy hogyan hiányozhat hevített hidrogénei helyéről vízzé vágyott veszteségeinek végtelen világa, netalán nedves napokon nézelődéseinek nesztelen násztáncaiból nevezi nevén névtelenségeit, fanyalogni furcsálna fáradtságát felvéve felszállna fesztelen futkározójára, de délben delelni dőlne díványára dongó duruzsoló dühével dúlva, gázosítaná gésás gúnyú gőgösségének gargalászását, pedig pompába pepecseli poshadt punnyadtságát példaképeivel próbálkozva, gyorsítana gyámoltalan gyerekes gyöngeségein gyilkolva gyenge gyáriasságát, sehonnan sem selymesítheti selymes selymességeit sejtelmességével sisteregve, ropogtatva ropogósra rágott rántott rögös régiségeit, nyúzza nyúlánk nyomasztóságát: nyaggatlak nyugalmad nyácipságai ingerlésére, igen: igéket idézek ide, idegeid idegesítése jóvoltából, játékosságainak jéggé jelentéseivel, jósággal jelesít jámborságod, oda ordítok odvas olvasóimnak olyanokat, okoskodásaik oktalanok, csak csűrökbe csápolásra csacsognak cserfes csitrik csodálatiasan zizegnek zavaró zárt zokszókat zempléni zártságomban, ehelyen etetnének ehetetlen eledellel ekkoriban, ezt eszem elemeiből erőltetve cuppantom cáfolatlan célzásaim célpontját célszemélyeimre tyúkoskodva tyúkjaik tyúkpereinek tyűházása, útjainak útinaplóit utasítva, ugyan uraim, úrnőim, zsibvásárra zsarolhatnám zsenge zsarnokságukat asszociáltató amondó alliterációim akaratával.
Hasonló történetek
3870
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
angyallány ·
...tágra tárt.. teljesen ledöbbent leskelődőm lerészegülve lesegette leírásod... miként mesélsz mókásan, máshol mesterien..mindenféléről.. :))
Szóval..szemem szerfölött széjjelnyílt..... :smirk: :smile:

Na hallod..?! Tényleg nem vagy Te semmi.... :smirk: :frowning:
..érdekes, és éppen élvezetes is.... de értelmét értelmetlenül értelmezném... Ajjajjjjjj :smile: látszik...hogy ez, nem az én világom... Úgyhogy Rád hagyom ezen formációt..:))

Minden jót...és azért én szívesen olvasnék...egy olyan régebbi Tatyis versikét is.. Jól van,naaaa...csak úgy mondtam.. :smirk: :)))))
angyallány ·
Jajjjj, ez majdnem lemaradt.. :smirk:

Minden jót!
A.
Inopier(Tatyi) ·
el tudom képzelni mennyire hiányoznak a verseim :D nekem most annyira nincsen bőtermés időszakom, most csak a gondolatok szintjén vagyok, nem nagyon szoktam leírni őket, próbálom magamban őrizni és majd a megfelelő pillanatban leírni... majd meglátjuk mi lesz belőle... egyébként pedig az alliterálást tényleg nagyon szeretem, hétköznapi nyelvben is :) csak ott impróból néha belekavarodok :) és neked is minden szépet-jót: Balázs

Szivacs ·
Ötletes, de nem totál tiszta. Az is lehet, az én elmém nem az :))
Sokat dolgozhattál vele:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: