Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

2002-es nyaralásunk - 1. rész

Tavaly július végén barátaimmal úgy döntöttünk egy hétre kiköltözünk a közeli tó partjára. Ki is béreltünk egy kis nyaralót, hatunknak még pont megfelelt. Peti kihozta tekintélyes teljesítményű hangszóróit és erősítőjét.

Harmadik nap este - Peti és Gabi ekkorra már becsajozott mi többiek nem nagyon reménykedtünk, mivel három nap alatt semmi jó nőt nem láttunk a környéken - épp az udvaron hallgattuk a zenét, nem túl hangosan nehogy a szomszédok feljelentsenek csendháborításért. Egyszer csak megszólalt Feri: halkítsátok lejjebb a zenét. Furcsán néztünk rá, de megtettük. Hallgassátok csak. Vízcsobogás jegyeztem meg. Ez elég furcsa volt mivel már 22 óra is elmúlt, és teljesen be volt sötétedve. Halkan, de elég nagy sebességgel közeledtünk a strand felé. Megláttuk, hogy három elég jó nő meztelenül fürdőzik, épp kiléptek a vízből, mikor megláttuk őket. Ők szerencsére nem vettek észre minket. Akkor lepődtünk igazán, meg amikor a két szőke csaj (mint később megtudtuk Bea és Nóri) elkezdte egymást simogatni. Gondoltuk közelebb lopódzunk. Az egyik stég pont alkalmas volt rejtekhelynek. Mire elhelyezkedtünk a lányok már javában, izgatták egymást. Az egyik Bea-aki szerintem a legjobb volt mindhárom közül- hevesen nyalta Nóri punciját, miközben az a harmadik lánnyal (Zsófival) csókolózott, és kölcsönösen simogatták egymás gyönyörű, kerek melleit. Már mindhárman (Feri, én, és Dani) rendesen fel voltunk izgulva. Ekkor Nóri hangos sikoly kíséretében elélvezett, majd váltottak.

Most Zsófit kezdték el mindketten kényeztetni. Mi természetesen már nem bírtunk magunkkal mindhárman elővettük és elkezdtük verni. Dani hamar elélvezett és véletlenül meglökte a stéghez láncolt csónakot, melynek lánca elég hangosan csörömpölni kezdett. A bokrok közé rejtőztünk és reméltük, hogy a csajok nem vettek észre semmit, de sajnos igen mivel elég hirtelen szedelődzködni kezdtek. Mi ekkor már visszatértünk az útra és hangos beszéddel közeledtünk feléjük, mintha akkor érkeznénk. Mire közelebb értünk hozzájuk egyikük már bent volt a házban és a másik kettő is köntösben volt. Én mit sem sejtően odaszúrtam: hogyhogy ilyen későn fürödtök, talán nudiztatok. Igen, és ha kicsivel hamarabb érkeztek láthattatok volna minket ruha nélkül, válaszolta Zsófi és közben kedvesen mosolygott. Konstatáltuk csalódottságunkat, hogy nem érkeztünk hamarabb. Kölcsönösen bemutatkoztunk egymásnak, majd Zsófi megkérdezte nem folytathatnánk-e a beszélgetést a házban, mert kissé kezdenek fázni barátnőjével. Ebben a pillanatban megérkeztek barátaink is, akik nem tudták elképzelni hol maradunk ilyen sokáig.

Megkérdeztük őket is nem, jönnek-e dumcsizni a lányoknál. Peti és Gabi természetesen azt felelte, hogy nem. Zolinak már hosszabb ideje volt barátnője, de ő vissza tudta fogni magát ilyen helyzetekben, ezért velünk tartott. Követtük a lányokat a házba, majd hajnali 4-ig dumáltunk, piáltunk is egy kicsit, de még nem történt semmi.

(Folyt. Köv.)
Folytatások
11483
Megcsókolt, én visszacsókoltam majd egy gyors mozdulattal megszabadítottam pólójától, nem volt rajta melltartó. Elkezdtem csókolgatni melleit, ő pedig meredező farkamat simogatta. Lefektetett és lehúzta rólam rövidnadrágomat, ami alatt nem viseltem semmit. Lehúzta a bőrt makkomról, és nyalogatni kezdte, én is megszabadítottam őt már nedves bikinijétől és hevesen nyalni kezdtem gyönyörű borotvált punciját. Már ujjaimat is használtam, hogy kielégítsem. Éreztem, hogy nemsokára elélvezek,...
Hasonló történetek
26007
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
selymi ·
Izgatottan várjuk a folytatást...

Csudri ·
Ez bizony egy fostenger!

deadcode ·
Vazz ti meg egymás farkát fogtátok és kivertétek közösen!Gratula!Suxx+

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: