Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

20 perc alatt írtam meg ezt a történetet.

20 perc alatt írtam meg azt a történetet.
 
Éva, nagyon fiatal volt. Tizenkétszer kerülte meg a föld a napot a születése óta. Átlagos reggel volt. Szülők üvöltöttek, veszekedtek. Éva, lement a hálószobájából az étkezőbe, ahogy ment le egyre hangosabb lett a kiabálás. Az anya hangját hallotta.
- Kurvákhoz viszed a kosztpénzt! 
- Ez a hobbim. - válaszolta Éva apukája. 
Ezek voltak az utolsó szavai, mivel a 18 cm hosszúságú konyhakés. Mint kés a vajba úgy fúródott a szívébe. Véres lett az étkező. A kislány látta ahogy a vér folyik az anya kezéről. 
Megállt az idő. A föld nem forgott a nap körül. Éva és az anya is mozdulatlan volt. 
A tv, amit nem rég vett Éva apukája bekapcsolt, egy pornófilm volt látható a képernyőn. A pornószínésznők hangosan sikoltottak. Az asztalon lévő kenyérpirító megmozdult és a falhoz csapódott. Majd az asztal is a falhoz csapódott, az egyik étkező szék Éva anyukájának a fejét találta el.. Úgy tűnt, hogy szellemjárás van a házban. Egy szellem kifejezetten dühös a nőre aki nem rég leszúrt egy férfit. Csak úgy ostorozta a székláb a fejét.
 
A föld elindult és újra forgott a nap körül. Éva megmozdult, látta az anya szétvert fejét, látta az apukáját a konyhakéssel a szívében, látta a sok vért , és a pornófilm sem kerülte el a tekintetét. Cudar egy állapot, nem elég, hogy hétfő reggel van, suliba kell menni. István lehet, hogy megcsalja az osztálytársával, és mindezek tetejében még egy családi dráma is kibontakozott. Mit lehet tenni? 
Éva , felment a hálószobájában, kinyitotta a szekrényét, kezébe vett egy nagy vekker órát és a mutatóit három órával vissza hajtotta. Majd lement az étkezőbe. Az anya sütötte a tükörtojást, az apja még aludt. 
Éva, az órát amivel befolyásolni tudta az időt, az árokparton találta. Kezdetben az iskolai vizsgáknál vette hasznát, De tervezi, hogy az az ötös lottó főnyereményt is megnyeri vele. Had legyen az apjának pénze kurvázni.
Hasonló történetek
7082
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
7473
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
JuS ·
A 20 az olyan sok. Lehetett volna 5 is. :D

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: