Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

12 év barátság után...

Egy szép téli hétköznap volt,név szerint egy pénteki nap. Csak a szokásos dolgok...Korán kelés,suli,tanárok,stb...
Egy dolog miatt tudtam mégis ébren tartani magam.
Az esti buli miatt.

Már vagy egy hónapja tervezgetjük az osztályban,hogy elmegyünk egy házibuliba,sokan összejönnénk buliznánk egy jót.
A ház amiben a bulit tartották a kisváros egyik leggazdagabb családjának a háza volt.
Síktükrű medence,jacuzzi,óriási gondozott kert,3 szint,nagy terekkel,sok kis szobával.(természetesen a medencét és a jacuzzit kihasználni nem tudtuk,de szemléltetésnek jó)
Dorkával jóba vagyok,sőt az egyik legjobb lány barátom,ha lehet ezt így mondani már 11-12 éve.
Aznap is sokat beszélgettünk,de valahogyan más volt,sokkal többet nézett mélyen a szemembe,és simogatott(ez nálunk bevett szokás volt,de csak baráti alapon nem percekig,tehát szórakoztunk így ezzel az egésszel...)

Eljött az este,úgy volt,hogy Dorkával megyünk le együtt a buli helyszínére,de hiába csöngettem,vagy hívtam nem vette fel,így felhívtam akik tudhatják,hogy merre lehet.Kiderült,hogy már rég ott van a buliban,és teljesen természetesen vette azt,hogy egyedül ment oda.
Egy kissé bosszús voltam,hiszen,hiába álltam egy jó fél órát a ház előtt.
Elindultam hát a jó mínuszokban,hogy kibulizzam az idegességem levezessem kicsit a feszkót.

Megérkeztem,hangos zene szűrődött ki már az utcára is,és fények borították be a környező házakat.
Beléptem a nagy ajtón keresztül az előtérbe ahol hárman négyen már most sem bírtam magukkal,heves csókcsaták,nyögdécselések.
Beljebb léptem miután levettem a cuccaim,körbe köszöntem mindenkinek,mire megláttam Dorkát.
Meglepődtem.
Először is azért,mert a suliba konzervatív cuccokban járt,és nem is értettem miért nem hangsúlyozza ki a formás,mondhatni nagy popsiját(amely mögött sok munka volt),és a tenyérbe való melleit.(kb. 80 B)
Másodszor pedig azért,mert egy Combig érő fekete egyberuha volt rajta egy fekete magassarkúval,amitől szinte elállt a lélegzetem.
Odaléptem hozzá,egyedül táncolgatott,és élvezte a bulit.
Amint meglátott teljesen elkerekedett szemekkel rájött,hogy együtt kellett volna jönnünk.
Megölelt,ahogy szokott,de mégis máshogyan.Közben bocsánatot kért.
Forró volt az az ölelése,éreztem ahogyan szinte egybeolvadunk,pedig még csak nem is csókolóztunk, gondoltam magamban.
Elmentem egy italért,tequiláztunk,az volt a kedvencünk.
Megittunk hármat-négyet,majd elkezdtünk táncolni.
Sok buliban voltam már vele,így megesett az is,hogy éppen táncoltunk egy pár percet,de most ez is valamiért másabb volt.
A derekáról letolta a kezem a tökéletes,kerek popsijára,amitől teljesen beindultam.
Bevallom fantáziáltam párszor róla a zuhany alatt...
Szerencsémre megérezte a gatyámban éktelenkedő vastag dákót,amelyet igazából pár tequila után hirtelen nem is akartam elrejteni.
Elkezdte gatyán keresztül simogatni,majd azon keresztül kiverni.Eszméletlen élmény volt,de alig bírtam a lábamon állni,az extázis miatt, szinte kiugrottam a gatyámból.
Szóltam neki,hogy keressünk egy szobát,amibe belement,és a másodikon találtunk is egy jó nagy francia ágyat.
Ahogy beértünk elkezdett durván csókolni,ami kissé furcsa volt az egész kaland után,hiszen bevillant az agyamba a sok évnyi barátság,stb...,de eltérítette a figyelmemet azzal,hogy letepert letépte a gatyámat,majd elkezdett orbitális tempóban szopni,amitől egy-kettőre a mennyben éreztem magam.Gondolom az alkohol is besegített,de képtelen voltam elmenni egy jó negyedórás szopás után sem.
Ezért helyet cseréltünk.
Lefejtettem róla a fekete kis ruciját,majd a elkezdtem játszani a nyakával,a melleivel,egyre lejjebb..
Mire leértem a fekete csipkés franciájához,szinte úsztam a borotvált puncijának nedvében.
Elkezdtem szépen lassan körözni az ujjaimmal,közben nyalogatni a gyönyörű szűk kis punciját.Pár perc után elért a csúcsra,amit egy párnával tompított óriási sikollyal jelzett.
Megint helyet cseréltünk,és fogott volna neki a most már feldolgozható méretűre
lankadt faszomnak,amire úgy rácsodálkozott,hogy ránk is nyitottak.
Szerencsénkre nem vettek észre minket a sötét szoba,és a hangos zene miatt,így gyorsan felöltöztünk összecuccoltunk,hívtunk egy taxit,és felmentünk hozzájuk,hiszen az anyjáék éppen síelni voltak ketteseben,tesói nem voltak.
A taxiból kiszállva gyorsan futottunk fel a másodikra az anyjáék szobájába,
majd olyat kért amire nem számítottam.
-Vinci!(így becéztek)Kérlek vedd el te a szüzességem!
Eltudjátok képzelni,mennyire meglepődtem ezen,főleg tőle.
Megkérdeztem,hogy mégis hogy gondolja,nálam nincsen sem óvszer,sem síkosító...
Mire ő benyúl az anyjáék egyik fiókjába és előhúzott egy kotont,és egy üveg síkosítót.
Tyűha gondoltam magamban ez igen.
De amire gondolataim végére érhettem volna,már rajtam feküdt újra,és smárolni kezdtünk.
Érezte ő is ahogyan feléled a gatyámban a faszom,és bökdösöm vele.
Ezért lejjebb ment majd,kivette a gatyámból az általa becézett "Godzillát"
Benyálazta egy kicsit,majd rákerült az óvszer.
Levetkőzött ő is,és megint megcsodálhattam a tökéletes kis testét.
Végigmértem töviről hegyire,majd megkérdeztem,hogy biztosan akarja-e?
Amire egy határozott igen volt a válasza,és alám feküdt.
Felkentem egy kevés síkosítót a farkamra,és a puncijába is amilyen mélyre csak tudtam.
Először csak a makkomat raktam be neki tekintettel az ő szűk puncijára és az én vastag dákómra,de a saját kezével nyomta egyre beljebb és beljebb a duzzadt faszomat.
Azt mondta mehet,én pedig tettem amit tennem kellett.
Ordított egyet,és szaporán elkezdett lihegni,de mondta,hogy semmi baj,és csináljam tovább.
A tequila addigra távozott a szervezetemből,így 7-8 perc után elkezdtem érezni,hogy jött az adagom.
Szóltam neki is,amire ő lejjebb térdre csúszott , levette az óvszert a farkamról
és elkezdte irgalmatlan sebességgel szopni,amit nem bírtam sokáig,így fél perc után a szájában landoltam,amit ő készséggel le is nyelt,amin nem kicsit lepődtem meg,mire ő csak annyit mondott,hogy régóta megakarja kóstolni a gecimet.

Hátra fordultunk feküdtünk,ő cirógatta a farkam én simogattam az arcát.

10 perc után elmentünk lezuhanyozni,ahol megkért arra,hogy megint dugjam meg,nagyon belejött, most vagyok itt,így hát belementem.
A zuhany alatt álló pózban becsúsztattam a nedves farkam a nedves puncijába,és pár perc múlva az arcán landoltam.

Kiléptünk a zuhanyzóból,majd rám nézett,és csak ennyit mondott:
-Életem egyik legjobb élménye vagy!
Amelyet nyugtázott egy seggre pacsival.

Így lett hát a legjobb lány barátomból, a legjobb szex partnerem.

Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: