Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

1124 Bp Budai ut 72

Még fiatal házas voltam amikor az unokaöcsém eljött hozzánk látogatóba és megkért, hogy hadd aludjon ott, mert másnap dolga lenni a városban.
Beleegyeztem, mire a feleségem kiment a szobából mondván csinál valami kaját és mi ott maradtunk.
Beszélgettünk és megjegyeztem, nagyon stírölted a feleségem amikor véletlenül felcsúszott a szoknyája, ne csodálkozz hiszen nagyon gusztusos a combjai. Közben kimentem budira és bementem a konyhába a feleségemhez. Már átöltözött és csak egy bugyi egy melltartó és egy végig gombos otthonka volt rajta ami nem ért a combja közepéig sem. Odamentem hozzá felhúztam az otthonkáját a feneke felé lehúztam a bugyiját és hátulról elkezdtem a seggét baszni. Morgott, mert mi van ha meglát a srác. Mondtam neki legfeljebb irigykedik. Később, amikor kész volt a kaja bementem és szóltam a Petinek jöjjön ki kajálni. A feleségem már begombolta az otthonkát, de elgombolta és kilátszott a szőrös puncija a félregombolt ruhából a nylon bugyiján keresztül. Kiszedte a kaját, leült és ilyenkor mindig felhúzódott a ruhája és az egész combja kilátszott ami engem sose zavart, mert sok esetben ilyenkor mindig alátettem a farkamat. Persze most nem lehetett, de amikor megkajáltunk bementünk a szobába tévét nézni ahol éppen egy együttes játszott. Már a kaja előtt is ittunk egy pár pohár finom pálinkát és a kajához bort ittunk. Lassan látszott a nejemen Bözsin, hogy kezd a fejébe szállni, de azért minden jól ment. A ruhának a két felső gombját kigombolta mert melege volt, de az nem igazán mutatott semmit. Később megint ittunk egy kis bort és kezdtünk egy kicsit spiccesek lenni.
Közben a Peti felkérte táncolni és egy tangó ment ami következtében elkezdte a feleségem lába közé nyomni az egyik combját és a kezét rátette a fenekére, megsimogatta, majd egyre feljebb húzta. Ezt már megszoktam, mert ha bárhol is voltunk bármilyen szórakozóhelyen ott is mindig a bugyijába is bent volt a kezük a srácoknak akik táncolni vitték a nejemet. Közben a nejem intett, hogy kérjem le mire természetesen lekérve elkezdtem a kidobós táncot vele ami azt eredményezte, hogy a ruhája lassan a dereka felé is lengett. Ezáltal kilátszott a bugyija teljesen, és mivel egy átlátszó bugyi volt rajta megmutatott mindent ami benne volt. Közben visszamentünk a kanapéra ittunk megint egy kis bort. Beszélgettünk és közben rátettem a combjára a kezemet, de az automatikusan felcsúszott és kilátszott a szőrös puncija a bugyiból. Mikor Bözsi elvette a kezemet a combjától megfogtam a fejét és megcsókoltam és az otthonka gombjait kezdtem kigombolni. Ez ellen nem tiltakozott és lassan végiggomboltam az egész ruhát, melyben a Peti is segített. Közben a nejem szólt, hogy Peti simogatja a bugyiban a punciját és meg a mellét vettem ki, hogy szopogassam. Lassan lekerült a melltartója és mindketten elkezdtük szívni, harapdálni a melleit meg a bimbókat. Mikor felállítottuk az ágyról Peti lehúzta a bugyiját és rá akarta ültetni a farkára. Ebbe még nem ment bele de amikor én is levetkőztem már nem volt semmi akadálya és a farkamra helyeztem, közben Peti elkezdett vele csókolózni és a melleit harapdálta. Peti levetkőzött és a gatyáját a nejem vette le mire a farka kipattant a gatyájából és a Bözsi egyszerűen bekapta. Nem tudta az egészet a szájába venni és majdnem megfulladt, mivel olyan hosszú és vastag volt. Sose gondoltam volna, hogy a feleségem így befogadja más férfi faszát mellettem a szájába és nagyon elcsodálkoztam a dolgon. Mikor szóvá tettem a Bözsi ráült a Peti faszára és vinnyogva kezdett beleülni. Nem tudta teljesen beengedni, de roppant tetszett neki, majd elkezdte simogatni a Peti tökeit és egyre hevesebben enyelgett vele. Én elkezdtem szoptatni és amikor már becsületesen kemény volt a farkam elkezdtem a seggébe dugni amiért nagyon tiltakozott. Mire felálltam hoztam egy kis kenőcsöt  bekentem a farkamat és a segge lyukát. Megjárattam az ujjaimat, majd belenyomta a farkamat a feleségem seggébe és elkezdtem kefélni, tágítani a segglyukát. Még sose sikerült a seggét is megbasznom, de nagyon örültem ennek a dolognak. Közben Peti teleélvezte a Bözsi punciját én is elsültem, de én a seggét töltöttem meg. Közben kicsúsztunk a feleségemből és elkezdtünk táncolni csak úgy hármasban. A szomszédra nem figyeltünk, mert az ablakon a függöny nem volt lesötétítve és meglátta mit csinálunk. Becsengetett és átjöttek a feleségével és a nagy húszéves fiával. Már többször voltak nálunk, meg mi is élveztük az ők társaságát, mert heti rendszerességgel kefélte a fiúk és az apja a feleségemet és én is az ő nejét. Most is betársultak. Mindkét asszonyt nyugodt szívvel lehetett teleengedni a farkunk tartalmával, mivel mindegyik szedett valamit és különben is a másik házaspár a saját fiúkkal is kefélteti az anyját.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
groszD ·
lesz folytatása?

Pavlov ·
Ilyet inkább ne!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: