Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

1 Hét élvezet 1/3

Tavaly nyáron, a szüleim barátai átjöttek hozzánk egy hétre. A legidősebb lányuk is jött Betti. 21 éves volt és nem volt barátja. Nem volt hol aludnia mert a tesói is jöttek így nálam aludt fent az emeleten. Nem volt senkinek sem gáz mert nem egy ágyon aludtunk. Első este szülők elmentek egy koncertre a gyerekek meg itthon maradtak. A két kisebb kiment focizni és késő este jönnek azt mondták. Így ő és én maradtunk. 16 éves fejjel igen kíváncsi voltam a testére. Azt mondta elmegy fürdeni, a laptopját viszont az ágyon hagyta. Belekukkantottam és egy pornó oldalt találtam. "Milyen perverz csaj" gondoltam, és ez tetszett. Éppen tusolt beslisszoltam a fürdőbe, elbújtam egy szekrény mögé, és mikor kijött láttam méretes melleit, ahogy mozognak lépései hatására. A farkam rögtön merev lett, és verni kezdtem. Ő eközben bezárta a fürdőszoba ajtót és játszadozni kezdett melleivel. Ez így ment perceken át, miután elmentem... És ő ezt észrevette.
- Mit csinálsz te itt?! - szólt rám dühöngve és eltakarta az erogén zónát, és a melleit.
- Én csak... figyelj ne haragudj...de... - hebegtem nem tudtam mást.
- Te csak elélveztél tőlem, megérdemelnéd, hogy a szüleid megtudják...
- Ne kérlek... bármit megteszek csak.. ne szólj senkinek...
- Bármit? - kérdezett vissza és elindult felém.
- Igen bármit.. - mondtam de ekkor, megmarkolta álló farkam és a fülembe súgta..
- Izgass fel - mondta, ekkor elengedte a tököm és elindult a szobába, én utána.
Bementünk és elfeküdt az ágyon mindent kitakarva. Nem voltam még lánnyal így de ez jónak ígérkezett. Nem tudtam mit csináljak így hát elkezdtem nyalni a kissé szőrös pináját és az egyre lucskosabb lett. Ami akkor elém tárult maga volt a mennyország, megujjaztam és egyre jobban nyögött és elment.
- Most én jövök - mondta és kivette a gatyámból a farkam elkezdte húzogatni és nyalogatni... úgy éreztem most azonnal elmegyek, mégis tartottam. Miután kivette a szájából, rám ült és lovagolni akart, de fogtam levágtam az ágyra és erősen dugni kezdtem, ő viszont megint elment.
- Ahh.... nyomd még.. oh kérlek élvezz belém most..-nyögte sorra.
De nem tettem, azt akartam kívánjon még jobban. Ezért felálltam kisétáltam behoztam a poharat és a szeme láttára abba élveztem, aztán lehúztam a wc-n és kidobtam a poharat a kukába. Ekkor odamentem és a fülébe súgtam..
- Talán majd máskor. - Rákacsintottam és otthagytam pucéran. Ő viszont maszturbálni kezdett, de nem mentem vissza.
Hozzászólások
Salambard ·
Mint egy ZS kategóriás pornó... kérlek ne folytasd!

Pötra ·
Ez borzalmasan izléstelen. Ne haragudj, de nem neked találták ki ezt az ,,írjunk-erotikus-történetet" dolgot.. Az előttem szólóval egyet értve és téged nagyon szépen kérve NE folytasd!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: